آناهید،الهه آب ها
 
 

گاهی دنیا اونقدر بزرگ میشه که توش گم میشی

گاهی هم اونقدر کوچیک میشه که برات تنگ میشه

نمیتونی نفس یکشی

دنیای من ولی همیشه یه اندازه س

قده خودمه

قده تنهایی های خودمه

نه بزرگترکه کسه دیگه ای توی دنیام جا بشه

نه کوچیکتر که از خودم خسته بشم

تنهایی رو دوست دارم

تنهایی هام رو دوست دارم

اره من خودم میخوام که تنها باشم

چون از ادم های هزار رنگ خسته شدم

تو تنهاییم فقط خودم هستم

و حداقلش اینه که خودم با خودم یک رنگ هستم...

 


 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت15:34---26 ارديبهشت 1391
ino kheyli dos dashtamپاسخ:از دلنوشته های خودمه...

sara
ساعت15:31---26 ارديبهشت 1391
ino kheyli dos dashtam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:49 :: توسط : آناهید

درباره وبلاگ
به تماشا سوگند و به آغاز کلام
موضوعات
آدما تولدم آگاهی ... راستش رو بگو یا حسین و این است... ... مولانا دوست ... ... ... حرفایی که هر روز با خودم تکرار میکنم قبول دارین
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آناهید،الهه آب ها و آدرس anahid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.