...
 
آناهید،الهه آب ها
 
 

 

آدما مریضن تو بودنت سلامت داره

آره تو گناهی،گناهی که برکت داره...!

 



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت23:55---12 مهر 1392


شیرین
ساعت8:45---28 خرداد 1392
سلام خوبی ؟ کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام نت ندارم.شرمنده .نزدیک یک ماه دیگه برمیگردم...


شیرین
ساعت19:12---18 خرداد 1392
سلام شیرینم اومدم . منتظرم

شیرین
ساعت17:11---12 ارديبهشت 1392
سلام آشتی کردیم به راشین هم بگو ممنون

شیرین
ساعت10:43---9 ارديبهشت 1392
یاد سهراب به خیر آن سپهری که تا لحظه ی آخر میگفت باورت گر بشود گر نشود نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست





اینو امیر برام گذاشته خوشم اومد برات نوشتم ... دلم برات تنگ شده
پاسخ:خیلی گلی شیرین جان


شیرین
ساعت17:46---24 فروردين 1392
سلام ... خوبی ؟؟؟ خوبم ممنون

چرا نیستی ؟ ... دلم برات تنگ شده ببخش یه مدت نیومدم

راشین خوبه ؟

امیدوارم همیشه خوب و سرحال و در آرامش باشید
پاسخ:عزیزدلم منم دلم برات تنگ شده.منم خیلی کم میام نت.یاهو اددت کردم ولی خب کم میام نت دیکه...برات ارزوی بهترین ها رو میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, :: 13:41 :: توسط : آناهید

درباره وبلاگ
به تماشا سوگند و به آغاز کلام
موضوعات
آدما تولدم آگاهی ... راستش رو بگو یا حسین و این است... ... مولانا دوست ... ... ... حرفایی که هر روز با خودم تکرار میکنم قبول دارین
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آناهید،الهه آب ها و آدرس anahid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.