یا حسین
 
آناهید،الهه آب ها
 
 

حسین (ع) بیشتر از آب، تشنه لبیک بود...

افسوس که به جای افکارش زخمهای تنش را نشانمان دادند و بزرگترین دردش را بی‌آبی نامیدند.

(دکتر شریعتی)

 

بیاید تو این شبها با چشم باز گریه کنیم

به این فکر کنیم که حسین(ع)الحق گویان برای مبارزه با ظلم راهی شد ولی...




نظرات شما عزیزان:

راشين
ساعت12:08---8 آذر 1391
سلام سلام
منم اين جمله از شريعتي رو خيلي دوست دارم


شیرین
ساعت14:43---7 آذر 1391

خدایا؛
راه را نمی بینم...
آینده پنهان است ...
همین کافیست که
تو راه را می بینی و من ...تو را .


ناهید خسروی
ساعت22:11---22 آبان 1391
سلام ناهید

چی شده از من یاد کردی؟

من اون مطلب هارو گذاشتم تا بهت بگم بیا از منم یادی کن

تو واقعا قلب منو با این کارت شکستی خوب شد اومدی دیدی و چیزی بهم گفتی

ببین ناهید جااان من همه چیز رو برمیدارم اطمینان داشته باش

اما قلب دیگران رو مثل بنده نشکون

بیا وبم رو ببین که همه چیز رو برداشتم بیا ببین منتظر نظرت هستم

خدانگهدار
پاسخ:من یاهو برات جواب گذاشتم.


milad
ساعت0:56---22 آبان 1391
ازین ادما زیاد پیدا میشه،غصه نخور

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, :: 20:39 :: توسط : آناهید

درباره وبلاگ
به تماشا سوگند و به آغاز کلام
موضوعات
آدما تولدم آگاهی ... راستش رو بگو یا حسین و این است... ... مولانا دوست ... ... ... حرفایی که هر روز با خودم تکرار میکنم قبول دارین
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آناهید،الهه آب ها و آدرس anahid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.